hej hej hej... igen.

hej igen.. hmm.. ja man har ju ett och annat man sitter och tänker på.
Åter igen...

Jag har varit på hugget och festat o kört mitt race som vanligt.
Och man har inte tänkt så speciellt mycket alls.
Vill koppla bort allt det dåliga. vill bara vara.

Helgen som var nu kunde lika gärna fått vara. En kass fredag man gör bort sig som
i sin tur slutar ännu kassare på lördag så jag gick hem före tio o la mig.
Att jag gick hem var nog den bästa grejen jag gjorde på hela helgen.
Söndagen var jag helt ärligt deprimerad.
Jag stirrade på två kassa filmer som gick på tv under dagen. och efter det så var det inte
mycket bättre program heller.. Iof var Fear Factory programmet smått underhållande.
(programmet där dom tävlar i lag om att övervinna rädslan/visa att dom klarar det osv)

Sen hände iof nånting oväntat. jag blev bjuden på tårta hos en vän där på kvällen.
Hon ville att jag och en tills kulle komma över på tårta och spela kort.
Eftersom jag var en zombie hela söndagen så hade ju jag inte alls tänkt på att det
var våran söndag och att vi brukar spela kort och fika. =)
Hon hade bakat tårta för att hennes dotter blev 10 månader den dagen. jäkla god tårta =)

Nej jag ska nog ta en skön dusch och försöka glömma hur mitt humör är idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0