...Fan då...

Nu kommer den igen!
Den krypande irritationen fan...
Fast har kommit under fund med att det måste vara att jag blir så
jävla förbannad på plugget för klockan blir så mycket och jag egentligen
är trött. Men känner inte av tröttheten av all kaffe. Men fan vad det immar igen i ögonen.

Ahh... Irriterad, upprörd...

aja jag gjorde iaf inte samma grej inatt som jag gjorde förra natt.

Var så förbannad så jag satt och svor förra natten.
Det var verkligen så att datorn kunde ha åkt i väggen.
(Ja om den hade kostat under 5000kr så kanske)
Så jag tog och mejlade min käre lärare och skrev i princip att jag skulle slänga min dator i väggen och jag förstod verkligen inte vad som var problemet.
haha... Ja vad kunde jag mer än skratta åt idag när jag fick mejl tillbaka av han.
Jag hade gjort rätt i princip bara att uteendet var annorlunda med sidfoten.

Så det måste vara denna trötthet som kryper fram på natten,
ja herregud ja, klockan är ju typ 02.30...

Dags att krypa i säng då och hoppas morgonen bidrar med mera logiskt,
mindre irriterande och bättre humör....

Hmm... eller så har jag en otroligt stor sexbrist. :(


image14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0