Har ingen mus så måste pilla med fingret, jobbigt!

Fan fan fan...

Alltså det börjar bli jobbigt att inte ha en mus att röra runt och
klicka med fingret på. Så mycket skönare att röra och att ha handen
ligga vilande på en mus. Håller ni inte med???

Sitter här nu och rör på fingret utan att ha den liggande på nånting.
 Det är inte ens skönt längre, var kul i början dock.
Men börjar bli jobbigt att klicka och pilla på "mattan". Och det
värsta är att den inte vill alltid vad jag vill.
MEST bara obehagligt när man suttit en HEL dag. + några dagar till

Vill nån ta över så säger jag hur det ska göras?




Jag säger då det, köp en mus till er bärbara dator.
Så slipper eran hand känna sig dum och ha ont.


image16





Kommentarer
Postat av: Alexander

Det är väl ingen idé att pilla när man inte har en mus? ;) Men jag håller med om att det är skönt att vila handen där. För att inte tala om annat man kan göra med handen på musen. :D

2008-05-22 @ 06:27:40
Postat av: Maggot

haha, jag vet vem du är :D
och jag vet att du gillar mus ;)

kan man göra andra sensuella drag med musen än pilla ;)?

2008-05-22 @ 10:07:22
Postat av: Alexander

Man kan låta muspekaren glida sensuellt över skärmen...? ;)

2008-05-22 @ 15:42:33
Postat av: Maggot

Fasen det säger du. Du får visa nån dag så jag förstår bättre :)

2008-05-22 @ 16:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0