...Jag Lever i En Fantasi Värld...

Jag mår så otroligt knasigt just nu. Känslan är så blandad.

Hm... jag tror nog att alla mer eller mindre försöker leva så behagligt som möjligt.
Och för att göra det så måste man ha nånting som få en att tänka på annat.

Musik är nånting som jag använder som substitut istället för antidepressiva.
Been there, done that liksom. Tabletterna fick mig att må sämre faktiskt psykiskt.

När jag åt dom fick jag nog en allvarlig personlighetsförändring. Fick iaf höra det från flera nära.
Jag själv uppfattade ju inte det. Tyckte ju att jag var jag bara. Men snefylla fick man ofta just då.
Idag mår jag relativt bra... Är ju mest bra och har vartit singel i över ett år :) så livet är väl bra.

Skulle vara väldigt kul att veta på vilket sätt jag förändrades
som person för det har jag inte riktigt fått svar på.


Men som sagt så lever jag på musik just nu kan man säga. 

Den får mig att koppla av. 
Den får mig glad.
Den får mig att gråta.
Den får mig att tänka till.
Den får mig att glöma. 


image9


Rock
Hårdrock
Metal

House
Elektro
Hard House
Trance
Hard Dance
Techno
HARDSTYLE
HARDCORE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0