Kvällen bjuder på mycket...

ahh... denna kväll har varit en blandning av att slappna av och att vara
så stressad över pluggandet så man vet inte riktigt vad man ska göra :S

Men nu har jag äntligen varvat ner mig lite.
Tänkte dock vara uppe hela natten och plugga åter igen.
För jag råkade somna ofrivilligt igår kväll fast jag hade
druckigt ett par koppar kaffe *mutter*









Onödigt vetande:  Jag är trött på allt just nu.. Men mest på mig själv.
Men i morgon är det en ny dag och det ska firas med att plugga åter igen.

Jag pluggar Programhantering på distans. Och hoppas verkligen provet om några veckor ska gå bra.
Det är alltid bra att ha lite datakunskaper när man söker jobb faktiskt.

Min tid på arbetsförmedlingen, Manpower samt andra bemanningsföretag har fått mig
att förstå att IT är framtid.. många som vill ha en anställd som har kunskap innom just datorer osv.
Fast min utbildning var inte inom IT. Det var ett mindre glamouröst jobb dvs elinstallatör.







haha, fast jag är väl inte så glamourös själv men jag trivs med det jag gör....
image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0