Sex och myggor, sommaren är kommen!

Okej?
Nu har jag SETT årets första mygga. Historiskt!...

Myggan 2008, den sitter och suger på mitt tak. :S
Ja det var ju inte direkt vad jag hade förväntat mig men hittar
den blod där så let me know. Jag blir imponerad. Annars sitter jag
i andra sidan av rummet.

Fan myggor och knott är ju ändå sommarkvällarnas plåga.
Dom är överallt:

När man grillar och sedan avnjuter kvällen, så kommer dom.
När man badat och solen börjar dra sig tillbaka, så kommer dom.
När man dricker morgonkaffet lite halvsides, så kommer dom.
När man festar ute/ på krogen, så kommer dom!

och det absolut värsta...

När man ligger och knullar ute en sommarkväll, så kommer dom!

Nu är sommarplågan här för att stanna några månader.
och snart kommer väl knotten med. uhh.
Vill nån köpa mig en present? köp mygg, knott, fästings medel.

Finns inget jobbigare än få kliande myggbett.
När man haft så skoj kvällen innan så vill man ju
inte sitta och klia sig som en rabiat katt med löss. Nej tack!


image17
Foto:
Tagen av mig, 2007-08-07
Grillade med 5 pojkar utanför tyresö nånstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0