....Trasselsudd...

...Barnprogrammet vi minns svagt....

Pratade med en tjej nyss som har lite problem vid kärleksfronten.
Då kom jag på Trasselsudd.. hihi..
Inget elakt menat. Barnprogram är ju gulligt.
Men hittar inget om programmet :(

FAST måste påpeka att jag aldrig HAR varit så rädd som barn
som när jag tittade på Skrotnisse... FY FAN säger jag... *ryser, snyft*

Alltså kika på youtube om ni inte tror mig. Fan jag får rysningar än idag
seriöst när jag ser skrotnisse eller hör namnet.
Serien är så groteskt gjord så den skrämmer skiten ur barn (mig i alla fall)
Men jag säger inte att serien är dålig. Den är läskig.





Handlar om en hund vid namn Trasselsudd. ^^
Hur söt som helst

image18


Jag är fett Hardcore måste jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0